5 powodów, dla których firmy korzystają z telefonii stacjonarnej

Telefonia stacjonarna w standardzie VoIP ma się naprawdę dobrze. Pomimo łatwej dostępności komórek, wiele firm z powodzeniem korzysta z telefonii stacjonarnej, która z biegiem lat staje się elastyczniejsza. Za co najbardziej przedsiębiorcy cenią sobie telefonię VoIP?

Powód pierwszy: kwestie wizerunkowe

Posiadanie łatwego do zapamiętania i niezmiennego od lat numeru telefonu wpływa na pozytywne postrzeganie marki. Tradycyjny numer stacjonarny jest łatwy do identyfikacji i odnalezienia w bazie danych, przez co wzbudza większe zaufanie niż numer komórkowy, częściej kojarzony z kontaktami prywatnymi.

Powód drugi: numer przypisany do działu

Telefonia stacjonarna to również możliwość stałego przypisania numeru do konkretnego działu. Taka organizacja sprawia, że kontrahent może łatwo i szybko dodzwonić się do specjalistów. Często ściśle przypisany numer mają w firmach działy reklamy, księgowości czy sprzedaży.

Powód trzeci: niska cena

Kolejną kwestią, która przemawia za posiadaniem numeru stacjonarnego w firmie jest niski koszt połączeń. Koszt utrzymania telefonii VoIP jest ściśle powiązany z częstotliwością rozmów. Generalnie rzecz biorąc, telefonia stacjonarna wiąże się z niższymi kosztami stałymi i możliwymi do uzyskania niskimi kosztami rozmów, jeżeli większość prowadzonych przez pracowników rozmów to połączenia przychodzące.

Powód czwarty: funkcje dodatkowe

Telefonia stacjonarna to dziś nie tylko rozmowy. To również zestaw praktycznych i ułatwiających pracę funkcji dodatkowych, takich jak interaktywne menu, syntezator mowy, możliwość przekierowania połączeń czy wirtualny faks. Użytkownik ma możliwość skomponowania z nich własnego, w pełni kompatybilnego systemu telekomunikacyjnego spełniającego nowoczesne standardy obsługi klienta.

Ponadto, do dyspozycji przedsiębiorcy pozostają takie funkcje ułatwiające zarządzanie rozmowami przychodzącymi, jak między innymi:

- funkcja "Mass dial" - usprawnia pracę w biurze, umożliwiając przekazanie zautymatyzowanego, identycznego komunikatu wszystkim klientom (na przykład informacji na temat godzin otwarcia biura);

- funkcja "Odtwórz komunikat" - dzięki niej, osoby dzwoniące otrzymują automatyczną odpowiedź na najczęściej zadawane pytania;

- funkcja "Call center" - najprościej mówiąc, jest to usługa kolejkowania osób oczekujących na rozmowę z konsultantem;

- wirtualna centrala - centrala telefoniczna działająca w chmurze;

- numery VIP - łatwe do zapamiętania, wzbudzające zaufanie wśród klientów i umożliwiające budowanie wizerunku firmy.

Powód piąty: rozdzielenie czasu zawodowego od prywatnego

Podczas gdy użytkownik telefonu komórkowego nosi go ze sobą w kieszeni również po pracy, narażając się na kolejne połączenia w czasie wolnym, przedsiębiorca korzystający z telefonii stacjonarnej wyraźnie rozdziela czas służbowy od osobistego. Najważniejsze wiadomości klienci, poza godzinami otwarcia biura, mogą pozostawić za pośrednictwem automatycznej sekretarki. Element ten, zaniedbywany przez niektórych przedsiębiorców, pozwala zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem rodzinnym.

Szczegółowe informacje na temat telefonii stacjonarnej i dostępnych usług można uzyskać na stronie internetowej datera.pl.

Zobacz również

Komentarze (0)

Zostaw komentarz
xinfi.com.pl

E-mail: serwis@xinfi.com.pl

Informacje z kraju i ze świata. Inwestycje, innowacje. Bądź z nami na bieżąco. Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z naszym serwisem, skontaktuj się przez formularz kontaktowy widoczny na stronie.